Työpaikan tulevaisuus – Keitä ovat ”Z sukupolvi” ?

Edenin maailma

Sukupolvi Z saapuu työpaikalle! 
Sukupolvi Z kuuluu kaikki vuoden 1995 jälkeen syntyneet henkilöt ja he eroavat suuresti muista sukupolvista. Vuonna 2020, sukupolvi Z vallitsee 24% kaikista työntekijöistä. Vuonna 20301 , sukupolvi Y (syntynyt 1981-1995) ja sukupolvi Z yhteensä on arviolta noin 75% kaikista työntekijöistä2.

Yhteisö ja planeetta


Sukupolvi Z välittää ympäristöstään – he valitsevat mielummin yrityksen ketkä vaalivat vihreitä arvoja ja ottavat vastuuta yrityksen sosiaalisesta vastuusta. 

  • He ovat valmiita maksamaan enemmän tuotteista ja palveluista yrityksiltä jotka vaalivat virheitä arvoja ja tekevät työtä ympäristömme eteen. 
  • 45% valitsee yrityksen tai brändin joka on ympäristöystävällinen.7

Terveys ja hyvinvointi

Sukupolvi Z vaalii terveyttä ja hyvinvointia. He mielellään kerää ympärilleen tuotteita jotka ovat heille saatavilla jatkuvasti. Taktisesti asennetut automaatit, joista on saatavilla useita terveyttä edistäviä juomia on esimerkki täydellisestä ratkaisusta heille. 

  • 76% kertoo, että on tärkeää että työntekijät prioritisoi hyvinvointinsa 
  • 63% Kuluttajista yrittää syödä ja juoda terveellisemmin
  • 82% Kertoo sosiaalisen median olevan mahdollinen työkalu työpaikalla, varsinkin kun halutaan saada motivaatiota syödä paremmin työpaikalla3

Anna Eden Springsin auttaa sinua luomaan sukupolvi Z – ystävällinen työpaikka

Me voimme auttaa sinua luomaan työyhteisön missä kaikki sukupolvet tuntee olonsa hyväksi. Markkinoiden johtavana yrityksenä ilmastotoimissa haluamme myös pitää huolen että sukupolvet meidän jälkeen jatkaa ympäristötoimia. Me tarjoamme suuren valikoiman vesiautomaatteja ja kahviautomaatteja työpaikalle ja takaamme, että löydämme täydellisen ratkaisun työpaikallenne. 

Minkä tahansa juoman valitsetkin, me Edenillä vakuutamme, että se maistuu hyvältä ja voit juoda sen hyvällä omallatunnolla. Hiilineutraali- sertifikaattimme takaa että kompensoimme kaikki hiilipäästömme; kaikki tuotannosta kuljetukseen, myös yrityksemme kokonaisuutena. Yrityksemme on myös 100% vihreällä sähköllä toimiva. Jos haluat tietää lisää Eden Springsin ympäristötoimista, suosittelemme lukemaan lisää nettisivuiltamme tai blogistamme alla. 

Löydät kaiken informaation ympäristöystävällisistä juoma ratkaisuista nettisivuiltamme. Jos haluat löytää oheistuotteitamme kuten kahvia, kuppeja tai teetä, voit myös mennä nettikauppaamme MyEdeniin josta löydät kaikki tuotteemme.

1 Statista (2019) 
2 Deloitte Millennial Survey (2018)
3 Dimensional Research on behalf of Dell Technologies, `Gen Z: The Future has arrived.` (August to September 2018)
4 Peldon Rose UK Office Survey (November 2018)
5 The Conference Board global Consumer Confidence
6 IBM, Uniquely Generation Z: What brands should know about today`s youngest consumers`, (2017)
7 Attitudes towards healthy eating report – Mintel Feb 2018

Samankaltaiset julkaisut